#2 – Gevraagd worden, met Hugo Bakker

Gevraagd worden, met Hugo Bakker

Zijn we weer! So far so good, aflevering 2 ligt nog op schema.

Ik zat toevallig net nog in de statistieken te kijken, maar het blijkt dat ik die in eerste instantie niet goed het ingesteld, en nu zit er nog een vertraging in van minstens 24 uur, dus ik weet niet hoeveel luisteraars de podcast tot nu toe heeft.

Kei veul natuurlijk.

Laat het me ff weten dat jij luistert, dat vind ik leuk.

Stuur me een mail, reageer onder de shownotes, of laat een review achter op iTunes.

Dan gaan we het deze keer hebben over gevraagd worden.

Want, hoe kom jij aan nieuwe klanten voor jouw bedrijf?

Kunnen we jou vinden bij alle netwerk bijeenkomsten in jouw regio? Of klim je als echte sales pro elke dag in de telefoon voor koude acquisitie?

Misschien vraag jij wel adressenbestanden op bij de Kamer van Koophandel en stuur je direct mailings naar die mensen, of ben je iets moderner en twitter je je een slag in de rondte.

Allemaal best wel veel werk in ieder geval.

Jammer eigenlijk dat die klanten niet naar jou toe komen.

Althans, nog niet. Want volgens Hugo Bakker is het mogelijk om dat voor elkaar te krijgen.

Hugo is auteur van het boek “Gevraagd worden”. Speciaal voor coaches, trainers, adviseurs (kennisondernemers zeg maar) die moeite hebben om hun workshop te vullen of nieuwe klanten aan te trekken.

En met Hugo ga ik het daar eens over hebben.

Hoe zorg je ervoor dat jij gevraagd word, en nooit meer acquisitie hoeft te doen.


In deze podcast aflevering:

  • Waarom certificaten niet werken
  • Hoe zorg je dat jouw agenda maanden van te voren al vol zit
  • Er is niet één strategie
  • Wat zijn de dingen die je moet doen om gevraagd te kunnen worden
  • De 3 stappen om gevraagd te worden
  • Hoe je binnen één jaar gezien wordt als expert
  • Hoe je je expertise aan kunt tonen
  • Het Kaizen principe
  • Waarom je naar het rookhok moet
  • Wat het rookhok is
  • Wat je nodig hebt om gevraagd te kunnen worden
  • Waarom je mensen op de hoogte moet houden
  • Waarom je moet focussen op één ding
[voornaam]
[voornaam]
[emailadres]
[emailadres]
[submit]
[submit]
[submit]
[submit]
[formId]
[formId]
[return]
[return]
[formName]
[formName]
[voornaam]
[voornaam]
[emailadres]
[emailadres]
[submit]
[submit]
[submit]
[submit]
[formId]
[formId]
[return]
[return]
[formName]
[formName]
[voornaam1]
[voornaam1]
[email1]
[email1]
[submit]
[submit]
[submit]
[submit]
[formId]
[formId]
[return]
[return]
[formName]
[formName]
[voornaam1]
[voornaam1]
[email1]
[email1]
[submit]
[submit]
[submit]
[submit]
[formId]
[formId]
[return]
[return]
[formName]
[formName]